Известие

Collapse
No announcement yet.

Ключа не се връща на контакт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    Каква електроника ви гони всички? Не знам някой от вас, карал ли е ЗАЗ ( айде то и рима се получи)? Та въпросния дзер има реле, което прекъсва захранването към шалтера на стартера, когато генератора постигне оптимален ток. Проста електромеханика, но докато имах въпросното возило работеше безгрешно.
    ей, ако бяха измислили и как да се охлажда двигателя без да го поливаш с лейката

    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Как щяха да ме осерат преди малко... Пича в сервиза видя, че леглото на патрона е с раздвоена пластмаса и че било счупено. Отивам да се разправям с моргаджията, човека вади патрона и показва, че всъщност зъбчето му е такова... Оставих колата при него и довечера ще видя какви ги е свършил. Сега като се замисля, трябваше да си закарам колата на ключар...
    ами на ключар де. за час два щеше да приключи.
    точка

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      ами на ключар де. за час два щеше да приключи.
      Е човек трябва хуууубаво да се преебе понякога, докато стигне до някои умозаключения.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        ей, ако бяха измислили и как да се охлажда двигателя без да го поливаш с лейката
        То става малко спам, но го бях измислил. По-малка шайба на генератора с по-къс ремък и бях като самолет
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          То става малко спам, но го бях измислил. По-малка шайба на генератора с по-къс ремък и бях като самолет
          А къде забрави двете клечки с различна дължина за подпиране на капака в зависимост от натоварването?
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
            А къде забрави двете клечки с различна дължина за подпиране на капака в зависимост от натоварването?
            Кат сме тръгнали да спамим, да се доосерем.
            Тая работа с клечки на капака не саа, има отстрани джобове за почесване
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Кат сме тръгнали да спамим, да се доосерем.
              Тая работа с клечки на капака не саа, има отстрани джобове за почесване
              Страхотна печка имаше тоз звер. Вебасто пасти да ядат


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Като стана въпрос за контактни ключове, на дядо Москвича осмак вместо ключ има едно цк ключе което служи за контакт, и още едно копче, от което се пали. Винаги е отключен, обаче все още не е откраднат, схемата е страшна.
                Другия ми дядо пък е с дванайсетак, който стои цял ден паркиран в ромската махала. Свалил е резервоара за да не го откраднат и на негово място е сложил една тубичка, която стои в коша при мотора.
                Last edited by Doomguy; d.m.y г., 15:51.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Страхотна печка имаше тоз звер. Вебасто пасти да ядат
                  ЗАЗ SE (Sibir Edition) , тя печката по-мощна от двигателя
                  точка

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Страхотна печка имаше тоз звер. Вебасто пасти да ядат
                    Сигурно в село по мазите се търкаля още някоя, че имах три такива дзера и като ги бракувах направих къси рами от профили и тръби и ги преправих на влекачи. Тези, дето после и ги продадох още ги търкалят по село. А печките бачкаха като реактивни двигатели и като спрях някъде колата все се намираше да тича някой след мен, че не съм я угасил или че се е подпалила. Абе голям ташак, ма бяхме млади и беше весело.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Срещу общо 50 лева пак имам... работеща ключалка. Още един такъв номер и очаквайте тема в "Авточасти и аксесоари"

                      Comment


                      • #41
                        50лв е доста добър резултат. има автомобили за които не се предлагат клемореди и не се намират. там е големия филм.

                        ПП
                        откачи си ключа за колата да не е на общата връзка ключове. то основно май от там идват проблемите.
                        точка

                        Comment


                        • #42
                          Не е на общата връзка, има си собствен ключодържател. Сега доста по-стегнато върви ключа. Явно е бил тръгнал.

                          Comment


                          • #43
                            От това невръщане на ключа стартера заминава в кофата.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Срещу общо 50 лева пак имам... работеща ключалка. Още един такъв номер и очаквайте тема в "Авточасти и аксесоари"
                              В общия случай ако ти се занимава излиза 10-15 лв и една бира от 2 л Айде, сега е студено, може и без бирата. И не се връзвай на алфата за такваз дреболия, още какви номера знае...
                              ...
                              155 1,6 TS 16V `96
                              166 2,4 JTD `99
                              147 1,9 JTDm 8V `07

                              Comment


                              • #45
                                Здравейте колеги,бих искал да споделя за един сходен проблем.От приблизително една година, алфата ми е в Германия.Отиде там като подарък на дъщеря ми.Преди да тръгне на път се постарах да мине на пълна инспекция и да отстраня всички нередности по нея.Въпреки че се постарах, все пак имаше проблеми които се проявиха там,от което се разбра че все пак не е толкова страшно,разликата е, че там хората вземат пари за труд, а тук търговците вземат и парите на тези които се трудят.Та на въпроса,преди 20-на дена бях на гости в Германия и ми направи впечатление че ключалката на контактния ключ има проблем т.е. възвратната пружинка която връща ключа от положение стартер в положение контакт, най вероятно е счупена и се налага да върнеш ключ обратно след като запалиш.Карах колата там и всичко си беше наред.Палеше си добре,вървеше си супер.Тази сутрин обаче колата е изгаснала по време на движение,тъй като я е карал човек който не е свикнал с този проблем предполагам че не върнал ключа в положение ON.В момента колата е в сервиз и не знам каква ще и е диагнозата,но ако все пак се окаже че е от ключа,какво бихте ме посъветвали да предприема.Предварително благодаря на всички които ще се отзоват.

                                Comment

                                Working...
                                X